Propagandă agresivă LGBT sub ochii Minsterului Educației din România

12919

În timp ce autoritățile refuză organizarea Referendumului solicitat de milioane de români pentru definirea clară și în Constituția României a termenului de soți ca fiind un bărbat si o femeie, Ministerul Educației Naționale acceptă propaganda agresivă LGBT în școlile românești.

La cinematograful Elvire Popesco “o sală plină de liceeni urmărind, cu profesorii lor, un film centrat pe personaje gay… cu secvenţe de sex destul de explicite între doi bărbaţi” se arată intr-un articol de pe un site de profil (scena9).

Filmul „120 bpm” este clasificat în unele țări, cum ar fi Marea Britanie sau Irlanda, la categoria 15, respectiv 16 ani, ceea ce înseamnă că nu este recomandat celor care se află sub acest prag de vârstă. În clasificările amintite se precizează că filmul conține scene explicite de sex („strong sex”), nuditate explicită, limbaj licențios, precum și scene cu consum de droguri și violență considerate „moderate”.

În ceea ce privește conținutul filmului, acesta prezintă scene de sex între doi bărbați, dintre care unul este bolnav de SIDA, prezentând actul sexual homosexual cu potențial de infectare cu SIDA drept o dovadă de iubire între cei doi. Sunt prezentate, de asemenea, acțiuni de protest ale activiștilor LGBT cu folosirea violenței, la limita sau contrare legii.

Dezbaterea de după proiecție a avut ca temă „educația sexuală”, fiind condusă și moderată de persoane necalificate pentru această temă, rezultând clar aspectul pur propagandistic al filmului și al dezbaterii, la care, de altfel, a luat parte un cunoscut activist LGBT.

Să înțelegem că rațiunea dezbaterii a fost una medicală, iar filmul a avut rolul de material didactic?

Atunci de ce a fost ales cazul unei relații homosexuale cu scene explicite de sex

Organizatorii au cerut și obținut acordul expres al părinților?

Decizia profesorilor de a participa alături de elevi minori a avut aprobarea expresă a conducerii unităților de învățământ respective?

Școala românească este implicată în activismul LGBT?

Este vădit mesajul invitaților la „dezbatere”, care prezintă elevilor orientarea homosexuală drept comportament dezirabil, în prezența cadrelor didactice. “La îndemnul lui Vintilă Mihăilescu, adolescenții pocnesc din degete ca activiştii ACT UP din film” (scena9)

Așadar, imitația personajelor din filmul cu activiști homosexuali este scopul acestei propagandei agresive la care sunt supuși copiii noștri.